....

Jag har ett hem bort i skogen, snårigt och svart, där har du aldrig vart
Där faller löven om våren
Där har jag gjort mig en kvart, i dom djupaste snåren
Vi skulle aldrig ha mötts, när vi fötts
på så olika delar av världen, men en fjäril flyger mellan oss ibland
Vi kallar den lycka, den är svår att fånga, den vill slita och rycka
som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst
Men ändå, vi ses igen vi två

Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill
Det finns en sång och en dröm
om en lycka så öm
för oss som alltid ska till
att fånga en fjäril


Mjaha, nu har man jobbat ännu en kväll, gick rätt bra.
Ibland blir man irriterad, alltså hur fasen kan någon ta förgivet att jag ska hitta i stockholm? och dessutom veta precis
vart just dom ska?! herregud, ja bor i sundsvall, och hittar knappt här, hur fan ska ja då hitta i stockholm? ja.. folk.
Allt känns tungt nu, tungt att gå och lägga sig och kliva upp är nästan ännu värre.. fan varför? kan de inte bara få vara bra en enda dag..? Lagen om all jävelskap, de är dennes fel och de är den ja tänker skylla på, skit lag. ;)

I måndags var jag och köpte ny bil, en fin en :) är nöjd, de känns bra ;)
sen var de inte mycket mer som va positivt just nu..

over and out..


Kommentarer
Postat av: Tiderman

Gumman, vi måste hitta på nå skoj tillsammans snart. Livet suger juh för tillfället.. Måste ändra på de..

Puss <3

2008-12-19 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback