AJJJJ!!!!!!!!!

Ja gott folk, de här har vart en spännande kväll.

En mycket förvirrad Emelie kom till jobbet klockan 18.00 ikväll, rättare sagt på hotellet i oppvaskningen..
Dom tyckte jag skulle jobba själv, och dessutom att jag skulle avsluta kvällen själv.. (just den sista delen, vafan tänkte dom med?)  ni får står, jag har jobbat i oppvaskningen en gång förut.... I MITTEN PÅ JUNI! och då va ja inte med till slutet, men dom berättade lite snabbt hur o vad ja skulle göra... ja men kvällen flöt på rätt okej, vissa stunder blev jag imponerad av mig själv...

...så kom det till slutet av kvällen, de va kockar med skitiga kastruller överallt, en av dom han småskrattade varje gång han såg mig. Det var förövrigt han som höll på köra över mig med en tallriks vagn första gången jag jobbade i serveringen, (jag tror de kan va en liten anledning till att han skrattar också. ) Ja i allafall så när alla glada o snälla kockar gick hem, så skulle jag stänga av dom gigantiska diskmaskinerna... o tömma dom på vatten... tre typ "proppar" skulle man dra upp, var av att jag klantar mig rejält första gången, och en grej åkte ner i vattnet,
Jag fick panik och utan att tänka skulle ja slita upp den där grejen lite fort.... Vattnet var varmt, den där grejen var vass, och hade min tumme kunnat hade den både skrikit, gråtit och förmodligen talat om för mig vilken idiot jag var... Tack gud att min tumme inte kan prata... ja ialla fulla fall, så blödde jag som fan och de första jag tänker är "de får inte komma blod på golvet jag har nyss torkat de" inte att ja tänker spring o hämta papper eller nått annat smart... nejdå...

i allafall så är min tumme rätt tömd på blod nu, fick byta papper runt den 3 gånger, och nu har ja 3 plåster på den...
och nu ska ja sova... o försöka va utvilad till imorgon, får då åker jag HEM TILL SUNDSVALL!!!!  :D
och i helgen blir de FEST! :D


godnatt....

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha, vilket äventyr du verkar ha haft härom kvällen Lillstrumpa. :) Du får ursäkta, men jag skrattade så tårarna rann ;) Hoppas dock att din tumme är en lycklig tumme igen snart. :)

Vi syns i helgen! :) Qram!

2009-08-27 @ 10:11:45
Postat av: Emelie

haha min tumme är inte lycklig alls, de blev rätt djupt såg ja imorse, så de lär ta tid innan den hämtar sig från mina äventyr;)

Postat av: Kajsa

Haha, stackare då! Ja vi kommer iaf ha sjuuuukt kul i helgen ;) Skönt att du är hemma!

2009-08-27 @ 22:36:28
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback