whohoooo ;)

Har haft en kanon helg i Trondheim, blev helt kär i den staden, där vill ja bo!
Verkligen ett super härligt ställe, mycket större än Sundsvall (ca 200 000 invånare) , trevligare omgivning, väldigt mycket shopping kan de bli där;) ska tydligen också vara en riktig fest stad - de är bra..;) höhö!
så det passar mig helt i smaken! 

Idag så började jag dan med en jogging runda, vid 06.00 imorse ;) sen så  har jag tagit hand om alma som vanligt:)  vi var på en tur upp på fjället, vi plockade blåbär och kottar, något hon aldrig verkar ledsna på .. ;) Nu har hon också lärt sig att säga emelie , men de låter väll mer som "mliiiii" låter tok sött :)

Sen blev det middag på Kaffestuggu med Sara, Micke o Alma , och när vi kom hem igen så var peter på full gång med att tvätta bilen sin här, så då satt vi och tittade på han ett tag, ja tyckte han skulle ta o tvätta min bil också, men de tyckte inte han ;)  otur för mig ;) 

...och nu ligger jag på soffan och ska snart gå en långtur på fjället och ta med mig pia, ska bli skönt att komma ut och röra på sig igen:)

Nu längtar jag lite tills helgen, ska bli kul o träffa tjejerna :) känns som att de var flera årsen!
Fick ledigt på fredagen så jag åker hem redan på torsdag , toknice ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback