ja...

När ja bestämde mig för att flyta hit, var jag less på det mesta, och trodde nån slags patetisk tanke om att alla problem skulle försvinna, och att jag skulle må så bra... en riktigt patetisk tanke, de enda ja försökte va o fly från alla problem, nytt ställe nya problem. de värsta av allt är väll ändå att jag verkligen sårat en vän.. så nu är man en vän mindre oxå... bra kämpat emelie.


nu ska ja lägga mig i min säng, o bara hoppas att dom två sista dagarna går fort.. fick ju helt plötsigt väldigt mycket jobb, kommer hem på torsdag kväll o med min otur, som tycks förfölja mej...


orkar inge mer nu.

gonatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

YEY!!!! Du kommer hem!! Jag lovar att vi ska muntra upp dig:D

Postat av: Kajsa

Åh! Kom hem så får vi KRAAAAMA DIG!!!

2009-06-10 @ 21:49:36
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback