Måndag

Ja ni, jag tittade aldrig på trav igår, utan jag tog mig en till promenad upp på fjället istället. Och kvällen gjorde jag inte så mkt alls, förutom att fixa till lite i lägenheten och diskade :P haha vilket liv.

Ja idag kommer iaf Sara och Micke hem, så nu får jag sällskap:D
ser faktiskt fram emot det :)

Annars idag hade jag tänkt ut o springa en sväng, hittade ett fint löpspår igår, så det måste ju testas, och framåt eftermiddagen tänkte jag gå ner på gata, och köpa lite juice :) 
och imorn börjar jag jobba, det ska bli roligt, längtar faktiskt!

Jag uppdaterar mer ikväll, nu ska jag äta upp min Quinoa gröt och ut o springa.


Saknar er alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: Helene

Vi saknar dig med! Hoppas du kommer trivas där ändå :)

Postat av: Emelie

Det är rätt mysigt här, så fort man kommer in i vardagen så blir det nog bättre, men det är verkligen tomt utan er <3

2009-06-01 @ 12:15:56
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback