Come on baby shake that thing! ;)

Bloggen blev skit snygg, tack tjejen :D


Har haft en fruktansvärt mysig lördag med Jenny och Julia.
De började med att vi gick en sväng på stan, för att sedan åka till timrå
för att se timrå - hv71, det var en riktigt spännande match, men slutade med ett fiasko.
skridskon gick sönder, liksom va? det händer ju inte..  det var sjukt.
Sedan åkte vi ner på stan , köpte med oss kina mat, och sedan åkte vi till julia i haga och såg melodifestivalen,
fel låt vann såklart och vi blev bittra, men låten i mellanakten var riktigt bra dock :) efter det drog vi ner på stan en sväng, vilket var både nytt o trevligt :)  tack för en bra kväll girls :)<3


...och jag har en ny favoritlåt, hade jag nu vart lite smart o hi-tech hade jag kunna gjort som alla andra -smarties och lagt upp en youtubelänk, men eftersom jag inte har nån högintelektuell hjärna så får jag återkomma när jag läst på.

tjarå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback