Hemma igen :)

ja, nu har jag tillbringat helgen i norge, rättare sagt i lilla röros. :) som snart också kommer bli mitt nya hem.
Det känns lite scary, men ändå väldigt roligt.
jaja iaf så kom vi fram ungefär vid 23 tiden i fredagskväll, så då åkte vi hem till Sara som är tobbes syster och min nyblivna chef. Hon var väldigt trevlig, vi satt och prata fram till halv 2 och sedan åkte vi till hotellet och sov. :)
På lördagen så kollade vi läget i lilla röros, väldigt liten stad men väldigt mysig :)
Senare på eftermiddagen åt vi middag hos sara och micke, sedan tittade vi på film, sen drog vi oss till hotellet igen :)
I söndags skrev jag på kontraktet och nu ska jag börja jobba på hotellet, 2 juni börjar jag :) och jag flyttar redan
den 29e maj. spännande. :)


hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback