det var ett tag sen.

Ja nu var det ett tag sen jag skrev nått här, igen, känner att jag ligger på latsidan med bloggandet, men jag jobbar på det.
ska nog berätta om helgen som varit, den var intensiv, utan att överdriva. Kan ju börja med valborg, det var grillfest hos kajsa, vi spelade brännboll och hade trevligt, blev kanske en aningen för mycket alkohol, vilket jag kände av dagen efter, det var ju trots allt självförvållat, i allafall, på 1maj var det grillfest hos Annis, och jag hade inte tänkt dricka, men även då blev konsumentionen för hög.. btw. så var det jätte trevligt, träffade en jätte trevlig tjej där, Milla som är jespers kompis, så jag pratade med henne större delen av kvällen! På lördagen mådde jag helt åt helvete på ren svenska.. Men ingen tid att tycka synd om sig själv för då skulle vi fira Dettan som fyllde 20! blev en riktig heldag, det började med att vi "kidnappade" henne och åkte ut på flygfältet i maj, för nu skulle hon nämligen få flyga ;D vilket jag tror va en rätt trevlig upplevelse för henne. Sedan bar det av in på Nöjeshallen, och vi skulle ha tre kamp, Vi började med Gokart, vilket gick sisådär eftersom min mage sa att nu får de va nog på dumheterna, och jag blev rätt åksjuk, tror även Dettan kände de oxå ;) Sedan blev det laserspel, oxå jätte roligt, sen skulle vi rida på en tjur, haha de va ju rätt kul det med.. dettan fick rida sist på en snopp istället för en tjur, hehe ;) Sedan på kvällen blev det cruising i kvissle och förkrök hos purre, det var en rätt trevlig kväll det också :)

lite bilder sedan helgen :)


 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback