att jag aldrig lär mig.

Ibland blir ja så trött på mig själv, typ som igår var ja ju på spinning, och tog ut mig allt ja hade och lite till där på, kändes ju sjukt bra då liksom och nu känns de bra, men när ja skulle sova igår.. asså shit, så försöker jag somna, men får sån sjuk huvudverk så de går inte, så ja ligger och vänder och vrider mig i säkert 30 minuter, sen börjar de forsa näsblod, sen blödde ja näsblod i 15 min, lyckat. de är nog inte så bra o träna för hårt heller, så idag blir de garanterat vila.
Förhoppningsvis har ja lärt mig av det ;) Men man vet aldrig med mig dock;)

Kommentarer
Postat av: systeryster

Kommer med förmaningar igen. Men seriöst - du äter väl nåt direkt efter att du vart på spinning?? Näsblod så där mkt är ett tecken på att något är riktigt fel.



Du ska ta hand om dig, skitunge!

Qram!

2009-11-26 @ 13:05:54
Postat av: Emelie

Jag åt en banan, och drack en kopp te :P

Postat av: systeryster

Det är för lite och för dåligt, du bryter ner kroppen om du inte äter ordentligt ju! Nästa gång tar du en banan, en grov macka med smaskiga grönsaker på och lite juice. Och så avrundar du med en tekopp sedan. :)

2009-11-27 @ 10:23:59
Postat av: Emelie

jag får ont i magen av bröd, you know ;)

2009-11-27 @ 10:52:15
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback