Jobbnarkoman VS Träningsnarkoman

Jag är rädd för att de båda har drabbat mig nu... jobb-beroende och tränings-beroende..
Jag kliver alltså upp klockan 05.00 på morgonen, för att åka iväg o tränat, imorse när klockan ringde sa jag till mig själv: "Emelie du måste va dum i huvet, vilken frisk människa gör nått sånt här? "

och det värsta av allt var väll att ja faktiskt klev upp och åkte o träna efter de :P men nu ångrar jag mig inte alls :)

Dessutom blev ja erbjuden nytt jobb idag, eller ett till :) han som styr där hade pratat med sara, och bett henne att säga att ja skulle ringa han. Det är alltså på zimla, nattklubben här, ska ringa han imorn :)
Från början är det som diskplockare, sen är det meningen att ja ska jobba som Bartender där :D:D blev så happy kommer bli skit kul:)

Ja imorn jobbar jag först 8.00- 16.00 sen 16.30 ska jag på gymmet och träffa en tränare som ska skriva en träningsplan åt mig :) NICE:D  det gledjer jag mej till. sen klockan 19.00 ska jag jobba på vertshuset, blir nog en långkväll imorn, men men thats life. sen på Lördag tog ja på mig en rätt dum dubbelvakt, från 11 - 22 utan rast alltså, först 11 - 13.55 (Kaffestuggu) sen 14 - 22 (Vertshuset) helt sjukt 11 timmar liksom..

Ja men över till den jobb vs träningsnarkoman grejen, jag tror seriöst att de är de som håller på att ske... förstår ni, ja tar ut mig så svetten sprutar på gymmet, sen 4 timmar senare kan jag tänka mig att åka på gymmet igen, det enda ja tänker på att jag vill träna liksom... helt galet.

Och den jobb delen är också sjuk, eftersom ja nu blev helt ledig på söndag, vilket ja sjukt sällan är... så har ja funderat mycket på "Vad ska ja göra då? " har haft panik, men sen tänkte ja att ja kunde ta nån timme på gymmet.. typ varför inte ta det lugnt på en fridag? typ sova, städa tvätta o annat ja inte hinner mellan träningar och jobb och diverse annat.  men sen slog det mej, så ja ringde Gunhild, så på Söndag åker vi till Hamra och åker snowboard :D:D hur nice är inte det! :) dessutom är de ju i Sverige, Andas in lite EU luft ;)

men men, slut på crap talket ;) må sova om ja ska orka kliva upp 5 imorgon och svettas på gymmet;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback