redan onsdag!?

Vart tog den här veckan vägen då? helt sjukt, ja har inte ens märkt att veckan börjat, och nu har redan halva gått?! SHIT.

Idag ska jag såklart ta hand om Alma som alla andra dar, hon sover nu.
Sen ska ja nog dra mej ner på Aktiviteten och träna, ska bli grymt skönt, om jag inte är för trött dvs.


Imorn ska det stöttekontaktas utöver de vanliga rutinerna ;)
...och det är bara början på den här jobb helgen, men de ska bli najs att jobba massor, ju mer ja jobbar desto fortare går tiden, och ju snarare är jag hemma, i närmre 3 veckor dessutom! GUD va ja längtar:)

Känns rätt dumt, ja bryr mig mer om att tiden ska gå fort så ja får åka hem, än att ja får massor av lön den här månaden :) men men, de är väll bara ett litet plus i kanten :)


Men en sak är säker, ikväll ska ja se Desperate Housewives, de blir nice :) sjukt spännande nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback