Bergen

Ja , kan ju ta och nämna att Bergen var väldigt fint :) saknar verkligen att bo i en storstad. Sundsvall kanske inte är jätte stort, men de är större är Röros. Så då får de gå under namnet storstad ;)

Synd att min kamera har pajat, annars hade ja tagit fler bilder, har tagit några bilder med telefonen.
men hur man än gör de , så måste de upplevas. sjuukt fint alltså, trevligt folk, och framför allt stort.

Vi bodde iaf på Hotell Grand Terminus, som också var väldigt fint och mysigt, :)
Storm trivdes där, de gjorde jag i Trondheim också, och lär trivas när ja åker till Oslo också, ;)
va kan man dra för slutsats av de... jo jag saknar att bo i byen helt enkelt!

Jaja, men snart har ju mitt år här på Röros snart passerat, då blir de en flytt till en större stad! thats it, skiter i vilken och i vilket land, bara den är stor!!! ;) men jag blir nog kvar i Norge och jobbar gärnet :) förmodligen Trondheim, kanske olso.. varför inte Bergen? förutom att folket pratade lite rart, och att de va svårt att förstå dem,
men, wtf! man lär sig väll o förstå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback