Det löser sig, Ja de gör de alltid

Just nu är jag så himla nöjd och lättad!!!! har ju oroat mig för att ja skulle få jobba så lite extra den här månaden, och att bli tvungen att jobba på Hotellet i oppvasken...
men nu behöver jag förmodligen inte ta på mig nått mer jobb i oppvasken! ååååh så skönt :)
så här är de, Jag ska börja jobba i serveringen nere på Vertshuset och på kaffestuggu, känns så himla bra alltså :) Har första kvällen på vertshuset nu på torsdag, sen har jag första dagen på kaffestuggu på lördag :)
Så nu behöver jag inte ha ångest för att tacka nej till oppvaskningen :) thats nice :)

dessutom så kan jag ju de där med servering, så ja behöver inte känna mig helt vilsen och förvirrad :)
åååh ja är så nöjd!!!

Nu ska ja ut o springa
Taaaata :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback