God kväll gott folk

stor risk för ett sjukt tråkigt inlägg....

Ja nu har ja äntligen kommit hem från jobbet , har gått riktigt bra för att va första gången!
råkade spruta ner halva golvet med öl, och svämma över några glas, men nu har ja fått in vanan, så nu fyller ja ölglas utan problem ;)

imorn blir det dubbelvakt.. först 13.00 - 17.30 (Kaffestuggu) sen natta Alma, sedan jobb från 19.30 - 24.00 (Vertshuset) ja lika bra med dubbelvakt så man får lite timmar :)

och på söndag blir det jobb fra 12.00 - 17.30 på kaffestuggu, sen är det personalmiddag på vertshuset för de som jobbet i sommer. :) så sådan ser min helg ut.. helt fullbokad..
sen måndag är det stöttekontakt dax, så då blir de bowling, så på tisdag kanske ja ska vila bort min förkylning/influensa ;)


jaja.. nu ska ja sova!
nattinatt

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hehe fylla ölglas är en konst ;) Har också svämmat över en del glas när jag jobbade på restaurangen :P Inte lätt!

Postat av: Emelie

haha ja de är det verkligen, jag startade nästan en översvämning i lilla baren ;)

2009-10-26 @ 06:09:14
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback