hello! :)

helt sjukt att de är lördag... vart har den här veckan tagit vägen? ja hinner inte med :P
ska snart göra mig iordning och gå ner på gata, och kolla i lite butiker innan jobbet, funderar att börja lite smått med julklapps handlingen, bara slippa den sista minuten stressen :)

jobbar varje helg på Vertshuset i november, och kommer förmodligen så kommer jag jobba många vardagskvällar också, plus på kaffestuggu,  vilket känns så himla bra!
sen så i Norge betalar man ju bara halv-skatt i november så de är ju helt perfekt känner jag ;)
Norge är ett rätt bra land ändå :D

ja nu ska ja ta och fixa håret lite, och greja, sen bär de av ner till gata, sen jobb 13.00 :) har dubbelvakt idag, så vi hörs väll inte fören imorn ;)


byebye

Kommentarer
Postat av: Helene

ah vilken lyx! :P vi borde få en gratis-lån-månad här tycker jag för alla studenter.. Det hade varit uppskattat! ;)

Postat av: Emelie

Ja de har du rätt i, typ gratis lån i december :) hade vart schysst! :D

2009-10-24 @ 17:37:45
URL: http://emeliegerzina,blogg.se
Postat av: Systeryster

Ja! Bra förslag med gratis lån-månad i December för studenter! Me like a lot! :)



/ M

2009-10-27 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback