idag är en bra dag :)

Ja , idag känner jag mig harmonisk och lugn, och glad framför allt, vet dock inte varför, kanske de kan va de fina vädret? just nu är det sol, minusgrader, och massor av snö:) eller så vakna ja helt enkelt på rätt sida imorse;)

idag blir de mer eller mindre en heldag med Alma, från 12.00 tills hon ska sova vid 19.00 sen så kommer micke hem runt 20-21 tiden :) så det är vad ja ska pyssla med resten av dagen, förmodligen lär vi ut och åka pulka :) kom ju så mycket snö igår, så de är bäst att passa på!

veckorna går så galet fort nu för tiden, jag har snart bott på Röros i 6 månader, ett halv år liksom?! de är ju skit lång tid, och ändå tycker jag att de var nyss ja flytta hit, men tänker jag efter så nu behöver jag inte ens koncentrera mig när jag pratar med en norsk, ibland får jag till och med för mig att dom pratar på svenska liksom, och när jag flyttade hit så var jag slut i skallen efter jag pratat med en norsk i 15 minuter liksom:P

Ja tänker man så så märker jag ju att ja vart här ett tag, men om ett halv år gick så här fort, då har de ju snart gått ett halv år igen, och då är det snart sommar och höst, vilket innebär att mitt år på Röros snart är över, ja undra va som händer sen då? kanske trondheim? kanske sundsvall? kanske inget utav de? afrika? ja jag vet inte, tiden får ju visa vägen liksom:) ja menar... för ett år sedan så hade jag inte ens ana att ja skulle flytta ifrån Sundsvall och helst inte ut ur sverige.. och till fjällen liksom:P Ja livet är fullt av överraskningar, vad sker här näst tro? :)

todelooo

Kommentarer
Postat av: tessan

åh tack va snällt ! :) du har en jättefin blogg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback