jag är senil.

tänkte ju att ja skulle ladda upp lite bilder från Bergen i förra inlägget.. bevisligen så kom ja ju inte ihåg de nä... ;)
dessutom glömde ja och skriva lite saker från dagarna i bergen :)


Jaja, får fixa de nu istället då :P

iaf har jag botat min hiss-skräck hyfsat, har åkt så sjukt mycket hiss, insåg ju att man måste de när man har en barnvagn med sig:P

Jag har blivit kroppsvisiterad på flygplatsen, de enda dom hittade var en napp, i min ena byxfika, haha allt de besväret för ingenting;) förmodligen var de piercingens fel, förmodar ja.
Saras och mickes kommentarer om den kroppsvistationen var så klockren.

Sara:"Ja ,om de ändå hade varit någon Brad Pitt kille som visiterat dig "  
Micke: "Ja, precis de var ju snarare Olga från ryssland, usch."
Jag: "ja och de enda dom fann var Almas napp..."
Micke: "det kunde har vart en buttplug"

hehe, vilket samtal ;)

Iaf så har jag och Alma vart ute hela dagarna, sprungit i några parker och tittat på fåglar, :P inte så givande för mig, men hon gillade de, :) har vart ledig några timmar på dagarna och då har jag gått på stan, shoppat nån tröja, en parfym, och lite hårprodukter, har inte vart på nått shoppinghumör :P men däremot fanns de sjukt mycket butiker där, how nice ;)

Ja det var ett kort sammandrag om vad jag gjort de :)

 

Nu kommer de lite bilder :)

 

 

Jag och Alma matchade varandra med baggyjeans en av dagarna, 
Haha, hon var så söt i dem :) har fler bilder också men allt tar så lång
tid så jag ids inte just nu :)

 

Slänger upp en outfit bild på mig också..

har bara på mig saker jag älskar
Baggyjeans 
Min älskade väst
Min underbara sjal!




Tycker faktiskt jag lyckades rätt bra :) 
dock ser armen rätt fläskig ut på den där bilden, den är inte så fläskig egentligen;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback