lalala :)

Har pratat med milla i telefon , jätte länge både igår kväll och idag :) saknar dig så mycket tjejen! :)
blir en oslo-tur i november :D

iaf, så tack vare milla så vet jag vad jag ska klä ut mig till på halloween!!! :D kommer nog bli jätte bra :D
håller det lite hemligt än ;)


har vart och stöttekontaktat idag, gick bra må ja säga :) däremot var ja dum, jag borde har kört bilen ner till byn, men dum som ja är gick jag, så nu är min förkylning ännu värre än innan.. bra jobbat emelie, vilken dumskalle som helst vet väll att man inte går en raskpromenad i minus grader när man är sjuk.... är huvet dumt får kroppen lida... och ja, nu lider jag. :P

imorn blir de alma-passning as usual, sen blir det en tur över till funäs, och sedan jobb på vertshuset, och imorn tar jag bilen till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback