trött

Idag har jag vart trött och seg hela dagen, sov till och med förmiddags lur när alma gjorde det, hyfsat tragiskt de kändes, klockan var endast 10.40 och jag orkade inte hålla ögonen uppe:P

Nu ligger ja o slöar i min soffa, min soffa är jätte jätte skön!!!!!
ja nu ska ja slappa vidare, se på 2 and a half men klockan 18, sen vid 20 tiden ska ja ta en långprommis med pia, tänkte springa men ja är för trött.


Ibland, så saknar jag jobbet på OKQ8 alltså, förut var de inte ofta alls, men nu börjar jag känna mer och mer att ja saknar de där jobbet, som ja hatade stundvis förr, knepigt de där.. undra hur allt vart om dom inte gått i konkurs? hade ja kanske jobbat kvar då?
de får man ju aldrig veta..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback