yoo!

mm nu blir de strax sängen, skönt de! jag ÄLSKAR att sova :)

Imorn åker Micke till Trondheim med Pia, jag hoppas verkligen hon blir bra efter operationen!
har inte bott med den där hunden länge, men alltså, hon har fasen gjort intryck! Som jag grinade i fredags, helt sjukt... de tyckte Alma också, för hon va alldeles tyst och tittade skeptiskt på mig, och petade mig på kinden :)

jaja, igår var de väldigt lugnt, var först hemma och rensade garderobe sen gick ja ner till Gunhild och co. och såg på Sex and the city filmen :) var ju trevligt.. dock va ja väldigt trött. sov för övrigt 12 timmar i natt.. ;) de ni.. vaknade klockan 13.02 idag, för att va exakt.. tror dom timmarna behövdes för nu känner ja mig som en människa igen.


jaja.. slut på snacket.
todelooooooo

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha! Alma gjorde alltså en Jenny :D

Postat av: Emelie

Haha! ja det gjorde hon, nu när ja tänker efter så va hon rätt lik dig då! :P

2009-10-11 @ 22:51:35
URL: http://emeliegerzina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback