ajaj...!

Ja igår va jag och simmade i 45 min, skönt!
sen åkte jag bort till marte , gunhild och karin en sväng, satt o pratade , sen åkte ja hem vid 11.
Imorse sov jag över, vaknade precis när jag började, och inom löpet av 5 min var jag på klädd och nere på jobbet..

och nu har jag precis kommit hem, knarkat paracet för smärtan i ryggen, och sitter just nu och funderar på hur de kommer att gå o jobba ikväll... förmodligen väldigt dåligt, för de gör så sjukt ont i ryggen att jag knappt kan gå som folk, så illa brukar de inte va... och nu krävs det tunga lyft och mycket spring... de ska bli intressant och se.

men nu ska ja värma upp vetevärmen o ligga ut slagen i soffan och gnälla för mig själv tills ja ska på jobb igen 16.00....

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tabletter med paracetamol är inte rätt sort att ta vid ryggvärk. Alvedon har som verksamt ämne paracetamol, och hjälper liksom inte till på rätt sätt för den typen av värk. Det är bra för feber och smärtstillande typ tandvärk o sån skit, men inte för riktig värk. Det bara dövar känseln, det får inte muskeln att slappna av. Därför är det bättre att skita i att ta nåt mot värken, om man inte har riktiga (dock receptfritt helst) grejer.



OCH , Nu pallrar du dig iväg till en naprapat eller kiropraktor! Och du måste stretcha ländryggen/häcken - varje dag, även om det knappt går och gör skitont. You have to! Du är 20 år, du ska inte ha ont. Så iväg med dig till ett proffs nu! :)

2009-09-19 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback