ännu en helg..

Ja då har ännu en helg bara rusat förbi, alltså vart tar dagarna vägen..?
ja jag ska ta o sammanfatta gårdags kvällen / natten lite kort...
Efter jag hade vart o ride, kastade jag mig i duschen, sen passade jag alma tills 18.30 cirka, sen gjorde jag mig iordning åkte o hämta Gunhild sen drog vi till Marte,  vi pratade mest o dom drack, ja ville va nykter :) iaf hade vi en mycket sjuk kväll, vi åkte först upp på zimla, de var rätt lite folk där så vi skulle åka ner på skancke bua en sväng, så när vi satt oss i bilen kom de ett gäng killar, var av en går fram mot min ruta, och börjar knäppa upp byxorna, Jag blev sjukt paff, så ja körde rätt kvickt där ifrån... normänn är sjuka! sen hände det många fler sjuka saker.... tex att när ja lämnade av Gunhild var de en bil som följde efter mig hela vägen hem...:P de va läskigt som fan...
jaja... idag har jag jobbat.. var lite tungt men gick bra, sen var jag o Gunhild ute o red, Jag på Mykklar och hon på Gringo, hur mysigt som helst :)
Jag & Mykklar              Gunhild & Gringo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback