Äntligen!

Nu har jag kommit underfund med vad jag ska göra med mitt liv!

Det började härom dagen när jag pratade med Milla, Hon berättade att hon trivdes så bra på skolan i Oslo, och där hon bodde, så hon visste inte om hon ville flytta därifrån. Planen var ju att jag skulle flytta till Oslo nästa höst för att jobba, och då skulle jag o Milla dela på en lägenhet.. Men hon tyckte att jag skulle börja plugga nån enskild kurs på skolan där hon går istället, och bo där med dom.. men nja.. jag visste inte hur jag kände för det.. men nu har jag tänkt i några dagar, och funderat på vad jag vill, nån enstaka kurs var inte aktuell, för då skulle jag förmodligen bara bli less o skita i allt.. :P

Men, då kollade jag upp några utbildningar hemma, och jag har ju viljat utbildat mig till Sjukgymnast ( det vill jag fortfarande) men, jag ville ha en lite bredare utbildning, och nu serni, tänker jag utbilda mig till Personlig Tränare först! Har kollat upp några kurser i Stockholm nu, och det är en utbildning på 3 steg , i ca 3 månader , vilket passar mig perfekt!

Dessutom har jag ett mål, Att komma på riktigt med träningen, har ju ett helt år på mig! och dessutom, så kan jag ju jobba som personlig tränare i Norge tex, innan jag börjar plugga till sjukgymnast, jag får bredare kunskap, och ett roligare yrke! Perfekt!

Jag gjorde en intresseanmälan idag, och skickade efter lite informations material! så det ska bli riktigt spännande!





Kommentarer
Postat av: Helene

Ojdå! Gud vad spännande :) Hoppas det går vägen.

Postat av: Emelie

Ja det hoppas jag med :D

2009-09-04 @ 09:34:52
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback