Är det värt de?

Är det verkligen värt o jobba i oppvasken i helgen? då blir de sån där sjuk jobb helg igen, pallar jag det?
först jobba:
Fre: 8-16 sen 18-01.30
Lör: 8-14 sen 16 - 02.00
Sön: 9 - 16.00

dessutom måsta va nervös o stressad hela dan bara för att ja ska iväg o jobba i oppvasken.... fan ja hatar de jobbet över allt i världen , hela min kropp skriker : "NEEEEJ " när jag tänker på det... de är så sjukt jävla hemskt, stressigt och tungt, sen tar de en vecka ínnan man blir människa igen.
Frågan är... Är det värt pengarna ?

ja jag får se hur ja gör... ska bestämma mig imorn, men vill bara grina av tanken av att jobba där... minst 8 timmar utan rast och man får stressa hela tiden.. de är fan sjukt, dessutom ringer dom bara dit mig om de är sjukt mycket gäster och ingen annan orkar jobba..

BTW.. Jag har försökt maila bilderna från Trondheim på hotmail, och via skickafilen.se, men inget fungerar börjar bli smått desperat.. ska försöka fixa det :) så ja har inte glömt er :)

Nu ska ja sova... har motionerat hårt idag... helt slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback