hejhå.

Ja nu ligger Alma och sover, så ja passar på att skriva ett inlägg.
Unni från hotellet ringde nyss hon har jobb åt mig resten av den här veckan! Lovely!
så jag jobbar Ons-Sön där , blir ju alldeles utmärkt, förhoppningsvis blir det bara kvällar i helgen också, för då kan jag jobba på vertshuset på dagarna, då blir det några dubbelpass, inte helt fel.
och jag som hade sån ångest för att jag fått så lite timmar på Hotellet den här månaden, men det löööööser sig :)

ska dock jobba i oppvaskningen, det ger mig lite ångest faktiskt.. de gick ju bra sist förutom några insidenter, Hade hellre jobbat i serveringen, just för där har jag arbetskamrater hela tiden jag kan fråga och få hjälp av... men i oppvaskningen är jag ju själv, dessutom har jag inte fått någon riktig opplärning där heller , dom har sagt så och så ska du göra, o sen har ja fått klara mig själv.. ( eller själv och själv.. jag kan ju fråga kockarna eller servitörerna om jag behöver hjälp) dock så är kockarna lite läskig fortfarande, men ja, jag kommer nog levande ur den här också:)

Jag har lite hemlängtan, konstigt var ju länge sen ja hade de sist, men de går nog över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback