helg update.

Igår fick jag lite sovmorgon! lovely! vaknade klockan 9 och var klar vaken, så jag tog en raskpromenad på 45 min, skönt. Sen åkte jag och Gunhild till hotellet och simmade + basta, sen gick vi en sväng på gata, ja införskaffade en vindjacka och en par nya träningsbyxor. sen åkte jag hem sov en stund sedan drog vi ut och red, kul som alltid :) jag red Myklar och Gunhild på Gringo såklart :) det är så himla fint att rida på fjället.. röros är liksom finare uppifrån...

jaja, sen åkte vi hem, blev en snabbdusch bytte om och sedan åkte Jag, Marte, Julia, Gunhild, kai, och några fler ja inte minns va dom hette och spelade biljard och lite bowling, och efter det drog vi på zimla, jag var sjukt trött och nykter, och peter försökte bjuda mig på en sockerbit, men ja tackade nej:P sen gav han mig lite tips om vad man kunde göra om man höll på somna när man körde bil, tex springa ett varv barfota runt bilen... kan ju va värt ett försök :P

ja och idag har ja sovit ut igen, så jäkla skönt, händer inte ofta så man får ta vara på tillfällena.
dagen har hittills vart slapp och ska senare på eftermiddan åka och rida med Gunhild igen!




hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback