Jag vill sova!

Igår kväll jobba jag ju igen, i natt var jag dock inte hemma fören 01.00 , sen upp i gryningen imorse, det är riktigt plågsamt! men jobba måste man ju..:)

var lite kaos igår när jag kom till jobbet, det var HÖGAR med disk, som den som jobbade dan inte hade städat undan, ( som dem ska göra) så jag hade ett rent helvete skulle man kunna säga. sen så jävlades en av diskmaskinerna, en liten som man diskar plåtar och formar i, iaf så kom en kock o hjälpte mig och sen säger han..
"du den här är ödelagd..."  jag ville grina, men de gjorde ja inte, allt tog typ dubbelt så lång tid, och jag fick ingen paus på hela kvällen , rätt tungt men jaja.

ikväll vill marte o co, att jag ska med på party, det tror inte jag att jag vill... jag har sjukt ont i ryggen, så jag funderar på att åka o simma o basta ( alldeles för mig själv!) sen typ lägga i soffan o glo på tv hela kvällen, ska ju upp på jobb imorn också först 8 - 14 sen 16 - 24, och så trött som jag är nu ska jag nog natta vid 9 så man överlever imorn;)

Usch är galet trött nu alltså, blir slappt nu 1 timme och 10 min tills de är dags och väcka Alma.


toooodelooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback