nämen hej :D

Idag har min kropp skrikit VÄTSKA, jag har nog druckit närmare 2,5 liter vatten, 2 st halv liters koppar med grönt te, och 2 koppar kaffe :P sen har jag kissat cirka 15 gånger också kändes som jag tappade 4 kg, men vågade inte ställa mig på vågen och kika.... ;) men mer vätska lär de bli, ska ut och springa nu, till mölmansdalen, ca 5km, så då blir de väll en liter vatten till;)

 Juste, skrev ju en lista igår med punkter ja skulle göra idag,
så nu ska jag iväg o sola sen åker jag till träningcentret 2 flugor i en smäll;) ska inte träna där ikväll, men imorn blir det ett pass yoga och på torsdag blir det spinning intervall ;), jaja men räkningarna är betalda, och lite organisation i garderoben ska de bli, men skrivaren,... nja... det ger jag mig inte in på, för jag måste fixa datorn först, o gud vet vad de är för fel på den, virus skulle jag tro, men virusprogrammet har nog kommit in i nån urballeri-fas för den vill vare sig berätta för mig om de finns virus, eller om det inte finns virus.. de kanske är viruset som fått den att balla ur.. jag vet inte? om jag var ett virus, så skulle jag nog kanske förstöra virusprogrammet först.. så det är kanske ett virus... men jag är ju inget virus, så vem fan vet? men hur får jag bort det? eller hur får jag till det?  jag är ju inte direkt ett geni på datorer.. eller virus... ;)

 När jag ändå har virus i tankarna... så egentligen varför finns det inga snälla virus? sånna bra virus, som kanske hjälper till att hålla datorn i form eller nått? Eller kanske ett virus som dödar andra virus, och hjälper datorn att hålla sig virusfri… eller ja de är väll de man har Antivirus program till… hehe.. men det jag skulle komma fram till var att om dom nu ändå ska finnas kan dom väll göra lite nytta? vore smart tycker jag.

Ja juste, hade en så sjuk konversation med en tjej på jobbet i söndags, jag var skit trött o hon är riktigt dålig på engelska (hon är från litauen och har jobbat med oss på vertshuset i sommar) Iaf Justina som hon heter eller "fröken bratislava" som marte väljer att kalla henne :P
 
Ja i allafall så pekade Justina på ett rönnträd och sa:
Justina: What is that?
Jag: The tree with the red things?
Justina: Yes, What is that?
Jag: Rönnträd
Justina : okey, and the red things? are they berries?
Jag: yes it's red.... berries...
Justina: okey..
...kort tystnad...
Jag: But don't eat the red thing it's poison, if you eat it you will die... or something.. idon't know
Justina skrattade så hon höll på kvävas...
Då kom Marte

Marte: Vad pratar ni om?
Jag: Det där rönnträdet
Marte: Ja det trädet med rundabär?
Jag: eeh.. ja? justina undra va det hette
Marte: Ja... Rongebärsträd
Jag: Rönnbärsträd
Marte: JA, det där med runda bär
Jag: RÖÖÖÖNBÄRSTRÄD, du vet säg RUN med jätte bred dialekt
Marte: RÖÖÖÖÖÖN .... Bärsträd
Jag: Precis RÖÖÖÖN
Marte: R..R..RÖÖN
Jag: Precis!

Justina slutade inte direkt skratta.. hehe rätt givande kaffepaus måste ja säga;)

jaja nu ska jag ta i tu med livet! och slå ihjäl lite tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback