Onsdag

Ja nu har Jag och Pia ganska precis kommit tillbaka efter morgonpromenaden, skönt!
Ska ta och damsuga nu hade jag tänkt... rätt boring, men man måste ju:)

Igår glömde ja berätta en sak... jag fick ett samtal på förmiddan, från skyddat nummer på svenska telefonen.
De var från Polisen i kvissleby... angående ett mord på en kvinna i kvissle som skedde i början på sommaren, och efter som hon va stamkund Q8 så ville dom ha så mycket info som jag visste om henne.

kändes som att jag gjort en godgärning efteråt, dock va ja lite skakis, är ju inte varje dag polisen ringer direkt..

Nu ni, ska jag hoppa in i duschen, damsuga, åka ner på tågstationen och boka bussbiljett till Trondheim, sen ska ja hem o ta de lugnt en stund.

och ikväll ska jag nog simma och börja packa!




byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback