torsdag

Ja idag är det den 10e, vilket innebär lön för min del, nice de! :) dock hade jag väldigt mycket lön kvar, men de är ju endast positivt, måste lägga ut lite pengar på bilen, den ska besiktigas så handbromsen måste fixas, och 2 st nya vinterdäck ska införskaffas :) och imorn blir troligen min andra bil såld! ÄNTLIGEN, så då får ja lite pengar från den också :)

Idag har Jag och Alma vart nere på Gata och kikat runt lite, Alma var super happy hela tiden, sånt är uppskattat, inget gör en så glad som en glatt barn :) Iaf så gick vi förbi Vertshuset och träffade på Marte och Linn-eva så vi pratade en stund med dem, sen bar det av till doktortjönna där Alma åt lite mellis och fick gunga o leka en massa.

och nu har ja precis kommit in till mig, ätit en väldigt lätt middag, ska ut och springa snart :)

Och helgen är redan fullspäckad, vet inte hur, men fort gick de så var både fredag och lördag fullbokad!
Så imorn kväll ska vi åka och bada, basta och sedan se på film, sen på lördag blir det jobb, träning och sen ska vi bowla och spela biljard på kvällen:) sen ska ja jobba på söndag. Jag gillar att ha fullt upp helt enkelt.

Men nu väntar joggingskorna på att få bli motionerad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback