Trondheim!!

Om ganska precis 24,5 timmar går min buss till Trondheim!
Imorn 10.50 rättare sagt;) såååå kul kommer det bli!!

Men kommer sakna Helene, jätte synd att hon inte kunde följa med!

Nu har jag precis nattat Alma, och ska börja skriva en packlista och börja packa lite grann.
Kan också berätta att jag kollat vädret för helgen och så här ser det ut

Fredag: Uppehåll, ca 13 grader
Lördag: Regn, ca 11-12 grader
Söndag: Regn, ca 11 grader

här kan ni titta själva: 
http://www.yr.no/sted/Norge/Sør-Trøndelag/
 
ja o va ska man ha med sig då?
ska packa ner ett tunt täcke o en kudde iaf... och kläder.. och kamera.. och annat man kan behöva..
undra om jag ska fråga Sara om jag kan låna en resväska av dem? tror min är aningen för liten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback