usch...

Gruvar mig så sjuukt mycket för att åka o jobba nu alltså.... blä!
jag brukar sällan gruva mig för jobbet, men nu asså... Det är läskigt att jobba i oppvaskningen, mest för att jag fortfarande inte fått nån riktigt upplärning och för att jag är mer eller mindre själv... ett gäng stressade kockar och servitörer... usch, men de får väll gå, tiden brukar ju rinna iväg så jag hoppas de gör de ikväll också... usch o blä.
Men de känns nog bättre framöver när jag fått in vanan, och dessutom känns de ju bättre när jag är i serveringen, och där skulle jag få va mer i oktober tror ja, de blir bra... :)

jaja, önska mig lycka till, och ikväll hoppas jag kommer hem med alla fingrar i behåll..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback