whoop

Ja nu blir det snart sängen, skönt de! Jag ÄLSKAR att sova, de är så himla himla skönt:)

Ikväll har jag mesta dels slappat, pillat lite på hemsidan till simons mamma o pappa , Sen har jag vart ute och sprungit på fjället i ca 50 min :) nice de, börjar märkas av träningen nu, de är nice;) jaja, sen har jag duschat , tittat på Idol och House, och druckit grönt te :D

Kanske blir en till tur till Trondheim nästa vecka, Micke skulle till stockholm (tror jag) och hann inte han hem i tid på onsdag kväll så åker jag med Sara och Alma till Trondheim :) 
18 - 20 oktober så åker vi till Bergen :) (Jag Sara, Micke och Alma) det är års möte med "Det historiska" det ska bli kul! enligt Micke är bergen norges vackraste stad, ja vi får väll se ;)
30 - 2 oktober, infaller det också en liten resa, men jag tänker inte berätta vart ;) fast några vet ju redan :) Bara och klura på vad man ska va på halloween , men de finns ju tid nog till att komma på det :)

Sen måste vi ju hälsa på helene också! :D
och jag ska åka och hälsa på Milla framöver också:D


Sen blir det ju hemresa över Jul och Nyår, och över Nyår blir det väll fjällen med mina underbara tjejer? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback