yooo.. :)

Ja de blev ingen spinning och ingen catslide ikväll, för att spinningen började 16.15 så jag hade aldrig hunnit dit, och catslide är imorgon kväll, haha jag känner att jag hade stor koll imorse.. not..
men det blev iaf en springrunda på 6km, riktigt skönt faktiskt :)

var o kika i gata förut, hittade ett par snygga gardiner till sovrummet, funderar på att skaffa ett par vinröda till vardagsrummet också.. har fått värsta inrednings ideerna jag ska sätta i verket, så imorn ska jag gå ner o köpa dem:) och massa ljus.. ofc. :) sen efter det ska jag lägga upp bilder på Lägenheten börjar bli mysigt nu, eller det kommer bli ännu mysigare :)

men nu ska de slappas lite framför tvn...


Och imorn ska jag på spinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback