Long time no see!

Det var allt för länge sen jag skrev här, livet har tagit upp mycket tid, jag gör väll inte så mycket mer än att jobba och träna, men det har vart tillräckligt, tankarna och funderingarna tar upp en hel del tid också, men ska försöka ta upp bloggandet här, dela med mig av en tanke eller två ;)

ja, nu är det 3 veckor kvar.. sen är de slut och jag lämnar Oslo bakom mig, historien om hur jag kom hit vet ni ju redan, jag har förträngt den, men jag hade aldrig föreställt mig att jag skulle stanna så länge som jag gjorde, men jag är ändå glad att jag höll ut så här länge, har ju ändå byggt upp ett liv här nere, som jag har varit väldigt tillfreds med, hatar Oslo, trivs inte alls i denna stad, men trivs i den mysiga delen av staden jag bor i, älskar Sats centren jag tränar på, och jag älskar mitt jobb! kommer också sakna Karin, Milla och mina nyfunna vänner i Lilleström. Kommer Sakna att jobba med Asbjörn och Runar, dom är fantastiska, kommer också sakna att skratta i telefon med Linda så tårarna sprutar. Har ju haft det väldigt bra, även fast det har vart ångestladdat allt runt omkring, och det känns skönt att äntligen kunna byta blad och lämna det här äventyret bakom mig.

Ja och vad händer nu? ja.. säg det. 22 december är jag hemma igen, jag har jobb på gång, 2 stk till och med, troligen har jag redan fått 1 och jag söker fortfarande nya, allt blir lättare på plats, vill åka massa snowboard och hälsa på Sara m. familj på Röros flera gånger i vinter, tillbringa tid med mina underbara tjejer och min familj ja leva livet helt enkelt, och det känns bra att jobbfronten har mer eller mindre löst sig.

Allt kommer ju bli fantastiskt, men ändå så växer ångesten, va håller jag på med? lämna den tryggheten man har? vad är fel och vad är rätt, vad borde jag vad borde jag inte, och vad gör jag om jag inte får jobb? ja jag har faktiskt till å med skaffat svar på alla dom frågorna. otroligt nog.

Ja, nu är klockan allt för mycket, jag är allt för djup och allt för trött ;)

Imorn ska de tränas på morgonkvisten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback