helg

Alltså förut hade helgen ett annat betydande för mig, typ ledighet , frihet och chill.
Jag längtade alltid till helgerna, det var underbart med helg.

NU..
Så känner jag samma känsla för vardagarna, som jag då gjorde för helgerna.
Jag längtar tills måndagen börjar, för då vet jag "Nu är det på sin höjd 8 timmars arbetsdagar med Alma,"
(om jag inte stöttekontaktar eller tar på mig extra jobb) ja menar 8 timmar är ju ingenting.

Som tex den här helgen:

Fredag:8-17.00 + 19.00-23.00
Lördag:12.00-17.00 + 19.00 - 24.00
Söndag:14.00-22.00

Det är alltså 31 timmar på en helg, det är lika många timmar som jag har mellan måndag - torsdag.

Nej jag gör inte så mycket annat än o jobba, nästa helg blir ännu värre.. ;)

Njut av eran lördags kväll, ja tänker själv snart iväg på jobb igen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Fan, vad du har min sympati!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback