sova?

Jag är vaken nu, men ja har vaknat 4 gånger i natt, sovit skit dåligt. fattar inte varför? sömn är inte direkt nått jag har i överflöd nu för tiden... så varför kan ja inte sova liksom?

Jag längtar så sjukt till nästa helg, ja ska tametusan sova hela lördagen, tills ja börjar jobba sån 22.00 på kvällen, ja de är min plan, sen ska ja sova heeeela söndagen. mm ska bli sjukt skönt de.

Och igår kväll var jag på Russerevy, mycket trevligt, var rätt kul faktiskt då, skratta fram tårarna några gånger ;)
i övrigt var kvällen super trevlig och mysig :)

just nu ligger ja i min säng.. och funderar hur fan ja tänkte när ja tog på mig en tripel-vakt imorgon?
ja menar 16,5 timmes jobb? de är inte mänskligt, hur i hela fan ska ja palla de? 16,5 timme är väll typ de ja sovit dom senaste 7 dagarna ;) nä inte riktigt då, har mer en så, de är ja säker på;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback