dopidooo

När en eller snarare 2 så kallade vuxna människor beter sig som 12 åringar,
då är det något som är allvarligt fel.
jag tycker man borde kallas och klasifieras som vuxen när man är över 23, och i det andra fallat är över 25 år)

Tydligen så styrs hela världen uti från facebook, är det bara jag som missat de?
hallå liksom, klart att hela livet hänger på facebook. eller hur?!
No fucking way. jag hatar facebook.

och varför pratar man och dessutom drar slutsatser om en annan människas liv?
när man inte ens känner personen, inte vet något alls om dennes liv,
och varför i helvete försöka få andra att tro det?! ja menar wtf?

jag blir så less. snälla väx upp, ta bort facebook. skaffa ett liv, och sluta spekulera i andras.
jag tror inte ni skulle vilja att någon sa så åt/om er.

Jag förstår inte vad jag har gjort er, varför ni hatar mig?
här uppe är det ingen annan som gör det? förutom er 2,
och jag har vart trevlig mot er, från första början, så varför liksom?
ni kanske är avundsjuk, men isf, kan ni prata med mig direkt om det,
ni vet, allt kommer fram till slut.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har hänt!?

Postat av: Systeryster

Undrar också vad som har hänt? :(

2010-03-28 @ 23:23:12
Postat av: Kajsa

Låter som om vi kanske borde komma upp och slå någon?

2010-03-31 @ 09:36:39
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha vore en ide :) men dom har faktiskt bett om ursäkt nu, så de är lugnt nu:)

2010-03-31 @ 19:18:51
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback