yeey.

Jag håller på att få ett nervsammanbrott på allt som sker nu, vet inte vad jag vågar göra eller vad jag borde göra.. o jag vill ju bara veta hur allt ligger till, o ja vill inte va jobbig, men de blir ja säkert fast till fel personer, glad att ni orkar lyssna <3

Snart är det helg, o säkert har ja hunnit blive ännu mer deprimerad och nervös innan dess, jävla skit jag, va less jag blir på mig själv! vore skönt att bara få slappna av och känna lugnet en enda dag, ja lyckades en halv eftermiddag.. men sen så gick de över i massa skit ist.. det är liksom inte likt mig? så här har ja tamejfan aldrig varit, jag brukar inte ta sånt här på så hårt allvar.. de har ju hänt säkert 15 gånger förr, så de är ju långt ifrån första gången... damn.

Nu ska jag snart åka iväg till sandra o hålla henne lite sällskap, och i eftermiddag ska jag fika med jenny, julia och helene :) ska bli riktigt great, fast egentligen är jag inte på humör alls, men vill träffa flickorna så kanske man kommer på bättre tankar :)


Hade gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback