yey :)

Ja nu har ja en hel eftermiddag ledigt känns väldigt lyxigt måste jag säga :)
I torsdags hade jag upplärning i Restaurangen på hotellet, som servitris då , och det var riktigt roligt!
var så klart super nervös men det gick jätte bra, trivs väldigt bra med mina arbetskompisar och de var jätte snälla också!
Så jag serverade i torsdags kväll , freda kväll o lördag kväll, och i lördags hade jag 2 vakter, först 8-15 och sen 18-22.30 :P har blivit lite väl mycket jobb nu ett tag, men men:)

Var ut med Marte , julia och gunhild på zimla igår 90tals party;) , de blev riktigt kul till slut, träffade även på Tina som jobbade i baren för kvällen, och peter :)

men nu ska jag återgå till mitt slappande i soffan..;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback