Back in Röros.

Ja nu var jag hemma i Röros igen efter en supertrevlig och hektisk helg hemma i sundsvall :)

Började med att jag kom hem på Torsdagkväll, vid halv 7 tiden, åt middag med mamma och pappa, vi pratade hur mycket som helst om allt. mysigt. Sedan åkte jag iväg till min syster och vi satt o pratade bra länge innan de var dags att bege sig igen.
Fredagen började att jag försov mig, så vi red aldrig ut några hästar på betet den dagen, så när jag vaknade studsa jag i kläderna sedan åkte jag och mamma på Evelinas skolavslutning, efter det åkte vi hem, sen var det bara o hämta sin egen bil och åka in till stan igen, och efter det hem till björkön, och sedan till stan igen, för att titta på när västermalm tog studenten, sen åkte jag hem till Björkön igen och sedan bort till simon för att fira hans student, hade mkt trevligt, Sedan åkte jag in till stan igen och grattade Bea lite, och träffa tjejerna :) blev lite för mycket alkohol för min del den kvällen, så jag struntade i krogen och såg på film med grabbarna istället :)
 
Lördagen fyllde jag 20, firade med familjen :) fick  fina presenter och hade jätte mysigt, senare på eftermiddagen tog jag med mig malin och åkte på systemet, premiär turen liksom;)  sedan åkte vi och handlade o sedan till jocke för att hämta min mobil som jag glömt hos han kvällen innan. sedan hem igen, åt lite med familjen och sedan kom Jenny, Julia, Helene , Kajsa och Maja och hämtade mig, och vi åkte ut på löran och skulle äta, där var också Simon, Daniel, Johan, Jesper, Carl, Pontus och Jocke. även Sandra kom lite senare :) Var en tokmysig kväll verkligen:) där drack vi och åt gott. Sedan så åkte vi en sväng till skatan och efter det till pontus och förfestade, sedan bar det av in till stan, var på irish tills dom stängde sedan blev det hemgång.

Söndagen blev en väldigt lugn dag, det regnade hela dagen, så jag gjorde mest ingenting.

Måndagen började med försovning den med, men jaja syrran och jag red ut Maya och Arne på betet, sedan var det bara hem och packa, för att sedan åka tillbaka hit till Röros igen. Vägen hem var spännande.. jag tänkte vända om och åka hem flera gånger, men de gjorde ja inte.. :P när jag kom till Hamra var det renar över allt, och det snöade... fick köra 30 km/h i säkert en kilometer bakom typ 20 renar som gick över hela vägbanan :P men sedan kom jag hem och gick o la mig på en gång.

och idag... ska jag packa upp o greja sedan ska jag ut o springa senare ikv. :)


Tack alla för en superfin helg.

Saknar alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, jag ska försöka krya på mig så gott jag kan:) Hoppas du hade jättekul och vi kommer sakna dig över midsommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback