hej hemskt mycket jävla hej.

Nu är jag på konstigt humör ska ni veta, Jag är både glad, o fruktansvärt sur o frustrerad o grinig!

Idag har jag jobba de gick bra faktiskt... förutom en liten sak, när jag skulle bädda underslafen på en säng eller rättare sagt tre, men det här hände på den första, så böjer jag mej ner o skulle fixa lakanen, då högger de till i ryggen, "aj som fan " tänkte ja , men brydde mig inte.. men sen ni.. hände samma sak i nästa rum, o ja tänkte va är de för fel nu då... men ja brydde mig inte den här gången heller.. men va är det man säger.. Tredje gången gilt! o tro att jag brydde mig den här gången.. Ja iaf så böjer jag mig ner, o skulle fixa lakanen, o de högg nått så jävulst så knäna vek sig, o tro på fan att de gjorde ont, helt enkelt jag börjar bli gammal. Sen böjde jag mig inte ner nått mer idag.

Och nu ska ni få höra en till riktigt jävlig sak.. Imorgon är det midsommarafton.. just de är ju inte så jävligt förutom en liten detalj, Jag är i världens ände.. DÄR firas inte ens skiten! Ja menar va fan är de för fel? festar man så jääävulst på 17 jävla maj, så man inte kan av vara en liten dag till, typ midsommar ? de hade ju vart smart, men de tyckte inte norge.
FET SUCK!

o ja är frustrerad på en till sak, men de tänker ja inte nämna va de är, men ibland skulle de va skönt om vissa problem, eller hinder bara försvann av sig själv.


och en sak till, jag köpte ett norskt kontantkort idag o ja som trodde ja behövde mitt norska personnummer, men de behövde ja inte serni.. för jag kunde köpa det, men jag måste ha mitt norska personnummer för att kunna registrera kortet.. och där med ladda på det.. så hör o häpna, ja måste ha de där jävla personnumret för att kunna ladda på telefon jävulen.. good work.. jävla norge.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback