sleten.

Ja igår såg jag på film med Tina, vilket var trevligt! Vi såg Wedding Bride, en riktig tjej film, :D den var bra o rolig!

Idag har jag jobbat, o fy fan va stressig de har vart, vi jobbade över oxå, vi var ju tvungna att bli klara idag, och ungefär en timme innan jag egentligen slutar, så ringer dom fra kaffestuggu och frågar om jag kan komma o jobba nu (14.30), och tills dom stänger vid 20.00, men jag har inte haft nån opplärning där ännu, så de fick bli en annan dag, kanske till vecka:)  

och den här kvällen blir nog bara väldi lugn,  är så himla trött o sleten, och ska ju upp på jobben imorn igen, lär ju nästan bli ännu värre imorn, ska vara ner på vertshuset imorn, o de är väldi många avreisende både imorn och måndag....


( btw det är en grej som är lit jobbi... de kanske är nå som inte borde ske egentligen... oddsen va ju inte så höga... men faan... :(  )  min vanliga tur skulle ja tro... faan.



ja jag längtar hem oxå.... damn..






haf


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ey lillstrumpa, ser att du lagt dig till med norskbrytning haha ;) Bra att du får jobba and make some money :) Och du - inte längta hem, ring Tina och hitt på nåt skoj :) Lovar att komma och hälsa på dig snart! :)



Storklem på dig ;)

2009-06-21 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback