än så länge...

Har den här dan vart bra!
Tog mig en snack med herr Snorre förut, och jag börjar på upplärning som bartender redan om en vecka, på fredag alltså :D shit så ja längtar!! och på måndag ska ja möta upp honom på hotellet och han ska visa mig runt nere på zimla och vart allt finns och så, sen sa han att ja skulle börja med lätta saker , rydde undan glas ,  tappa upp öl och sånt, men då berätta jag att ja kunde tappa upp öl och så, efter som vi gör de på vertshuset också :) då blev han rätt nöjd, och sa att vi kunde börja blanda drinkar snart, :) ska bli så kul! :D

sen har ja vart och träffat en tränare idag, han ska fixa en tränings plan åt mig nu:) ojoj, kommer bli bra då! :D

Ja men man ska ju inte ta ut vinsten i förskott.. jag ska ju iväg på jobb klockan 19.00, men jag hoppas de också kommer gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback