tjeeena ;)

Idag är jag trött på riktigt känner ja, fy fasen ;) men men thats life ;)
Har lagat mat idag igen... ehm.. jag kan koka ris vartfall :D 
Familjen Forselius kommer nog aldrig mer be mig att koka potatis igen;) men ingen är nöjdare än jag för de, för ja får ångest bara ja hör ordet potatis ;)

nått jag mer får ångest för... är att ja ska jobba 16-17 timmar på lördag.. Jag blir trött bara ja tänker tanken på det, men men ;) sen jobbar jag fredag kväll och söndag också. men dock inte 16 timmar då, tack gud. men de här är sista sjuka arbetshelgen vartfall, sen jobbar ja 1 - 2 vakter var helg fram till jul, de är lite mer rimligt, så man kan få lite sovmorgon och lite fritid på helgerna ;)

Ikväll serni, ska ja iväg på spinning, fy fan va ja ska cykla alltså, ta ut mig helt fullständigt, kanske blir veckans sista träningspass ikväll, beroende på om ja tar mig ur sängen imorgonbitti, vilket ja tvivlar på.

för imorn kväll ska ja gå och se Russerevyn, de ska bli riktigt trevligt de :)
för er som inte vet, så är det elever som går sista året på gymnasiet, som anordnar de, Russen är alltså motsvarighet till studenten typ :) så ja skulle nog kunna jämföra det med guldtrofen, fast vi tävlade och dom gör en revy liksom, ;) ska tydligen vara kul, så de blir nog bra, dessutom kommer ja att ha trevligt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback