ingen rubrik.

Nu så har jag vart ute o sprungit, Städat, Tvättat och tagit en 1 timme och 20 minuters promenad med Pia :)
mycket skönt.

Ska ta med Pia ut på morgonpromenad imorn också, så de är bara o kliva upp vid 6 snåret imorn bitti :)
Sen ska jag ut o springa och gå kvällspromenad med pia :)
(jag kan ju säga redan nu att jag gör inte så mycket annat än att jogga , gå promenader och träna på min fritid)

jaja, iaf så gjorde jag allt ja skulle göra på listan.. förutom en liten grej... Hitta norska telefonen, stör mig som fan på att ja inte hittar den, men men, bara söka vidare..


Jag längtar till halloween ja, och att få träffa er tjejor igen, Saknar er mycket!!<3


Jaja nu blir de sängen.
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback