måååååndag

Jahapp, den här dagen har bara runnit iväg, förstår inte vart den tat vägen, helt ärligt så tycker jag att de va nyss de var morgon och jag klev ur sängen, helt sjukt!

Jag och Alma har dansat och sjungit mer eller mindre hela dagen, vi var ute och lekte också, haha Alma ser ut som en karamell i sin overall, så Grannens son och hans kompis skrattade gott åt oss :) haha hon är så söt:)

Ja o nu pratar jag med min älskade milla <3 och ska snart ut och motionera, sen iväg och sola! :)
sen blire en varm dusch och tidigt i säng! börjar redan klockan 7 imornbitti, och hade ju en optimistisk tanke om en morgon promenad innan;)

Ja och idag har Pia opererats och eftersom hon var i sån fin form, och hade starkamuskler så är det 99 % chans att hon blir helt återställd, känns så himla skönt :) kanske kan hon va med ute och gå långpromenader igen om någon månad :) hoppas på de ja, hon är bra att ha med sig när man är mörkrädd,  lille pia plutt :)

ja nu ska ja ta o se klart på two and a half men, sen ta i tu med motioneringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback