snö snö och åter snö:)


wihoooo jag älskar snö :D så sjukt mycket, man får liksom mer och ny energi från den trista hösten :D
tror nog att alla fattat att ja älskar snö ;) har tjatat en del om de :P hehe.
Jag och Alma har vart ute och åkt pulka, eller ja.. Hon åkte och jag sprang ;) sprang som en galning och började jag gå så sa hon "Åka mer emeli, åka mer" så de va bara o springa ;) så nu är ja uppvärmd och klar, för en springtur på fjället. :)

Detta ska jag göra ikväll:

  • Springa 
  • Städa
  • Hitta den norska telefonen
  • Tvätta
  • Gå en kvällspromenad
  • Sova


På onsdag börjar jag inte jobba fören kl 12 , så då ni då ska jag på spinning 06.45 på morgonen!
Är det konstig att jag är konstat trött när jag hoppar över dom få sovmornarna jag får för att åka och träna
, en fråga om vad man prioiterar de kanske ;) äsch, sova hinner man med i framtiden :D

men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med!
Joggingtur på fjället väntar! ;)


"Du skall icke ha en pinne i näsan om du har hösnuva"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback