Söta tanter & Jehovas

Alltså, varför är största parten av de jehovas vittnen, som går och delar ut blad söta tanter?
Söta tanter är ju söta tanter, jag gillar söta tanter, dom är oftast väldigt pratglada, jag gillar att prata.
men ja vill inte bli jehovas. no way liksom :P

Har blivit påhoppad av 3 jehovas tanter idag, alla lika söta :) den sista som stoppade hon var sötast, hon gav mig vakttornet blad och sen stod vi och pratade i 15 min utöver det också, och då pratade vi inte om jehovas :P
ja menar Alma sov ju, och ja ville prata med någon, :P och hade ringt o stört min syster en gång för mycket tror ja ;)

 

Nu har Alma också somnat... de är najs, jag ska ta och kolla på lite desperate housewives, äta lite nötter och läsa massa tidningar, det ska ja roa mig med i 4 timmar till! :)

men nu ska ja springa in på mitt rum och hämta mina duntofflor!

finns en risk för att de blir fler inlägg ikväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback