ooh shakey shakey ;)

Idag har jag vart på ett grymt spinning pass, helvete, ja svettades så jävligt att de rann svett i ögonen, och de svider like hell. har man inte vart med om de, har man aldrig svettas (skämt åsido)
Igår sprang ja förövrigt 5 km, och imorgon ska ja springa 7 km.

ja ni förstår kära vänner, de har brunnit för mig, träning är min drog.
och jag behöver ett mål, Så de första blir vårruset, och det andra blir tjejmilen 5 september,
ja ni hörde rätt.. eller läste. men jag springer just nu 5 km utan bekymer,
och de är 5 månader dit, så ja jag kommer klara det!
ska utöka så det blir träning 5 dagar i veckan, och tillsätta mer protein i kosten.



appropå rubriken så skakar mina ben som asplöv när ja tänker tanken på att lyfta dem ;)
btw har jag tappat 3,5 kg också :)) o läser min syster de här, så ja jag äter bra;)

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha. Jag har ögonen på dig Lillstrumpa! ;)

2010-04-23 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback